BMW

 

 

bmw hp4 race 34

Για λίγους και "φραγκάτους"

 

Δεν αποτελεί νέο το ότι οι αγωνιστικές κατασκευές απαιτούν ιδιαίτερη φροντίδα και πολύ πιο συχνά διαστήματα service και ελέγχων σε σχέση με τα πολιτικά μοντέλα. Κινητήρες “πουσαρισμένοι” στα άκρα και χρήση στο όριο, επιβάλουν κάτι τέτοιο.

Ωστόσο η οδηγία της BMW για την HP4 Race, την πιο εξωτική superbike που έχουν παρουσιάσει η Bαυαροί, με carbon πλαίσιο και 212 ίππους, είναι πολύ τραβηγμένη!

Συγκεκριμένα η HP4, χρειάζεται αλλαγή... κινητήρα ανά 5.000 χιλιόμετρα! Ναι, καλά διαβάσατε, όταν το οδόμετρο συμπληρώνει 5άδες χιλιάδων χιλιομέτρων, θα πρέπει να αλλάζει όλος ο κινητήρας με έναν νέο! Δηλαδή, αν κάνεις πέντε φορές το Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα, πας για μοτέρ...

Βέβαια, κανένας δεν θα αγοράσει την HP4 για χρήση touring σε δημόσιους δρόμους, πρόκειται για ένα race – ready εργαλείο και μάλιστα, δεδομένης της τιμής της, απευθύνεται σε ένα κοινό που μάλλον δεν το νοιάζει και πολύ το κόστος αντικατάστασης ενός κινητήρα ανά 5.000 χιλιόμετρα... άλλος κόσμος, άλλα δεδομένα...

 

Νέα αγοράς Αναβάτη

ktm 250 duke bikeit

ΚΤΜ 250 Duke - Έφτασε στην Ελλάδα!

Σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή
ixs simius 1

IXS Simius – Jacket σε casual γραμμή

Ιδανικό για καθημερινή χρήση
racer vienna jacket

Racer Vienna Jacket

Μοτοσυκλετιστικό μπουφάν με 75 ευρώ!